About background 2

Často kladené otázky a pomoc

Potrebujete pomoc? Nájdite odpovede na najčastejšie kladené otázky a pokračujte v bezstarostnom nakupovaní.

Kategórie otázok
Často kladené otázky
Chcem zrušiť objednávku
Ak nám pre zrušenie objednávky napíšete na info mail, môže sa stať, že objednávka nebude zrušená včas, preto je potrebné postupovať podľa nižšie uvedeného postupu.

Na zrušenie objednávky použite odkaz na úpravu objednávky. K odkazu môžete získať prístup dvoma spôsobmi:
1. Otvorte potvrdzovací e-mail, ktorý sme vám poslali po zadaní objednávky. Dostali ste ho na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. V tomto e-maile vyhľadajte odkaz s kľúčovým slovom „KLIK“ a kliknite na neho.



alebo
2. Kliknite na nasledujúci odkaz:KLIKa zadajte e-mailovú adresu, s ktorou ste uskutočnili objednávku, a číslo objednávky, ktorú chcete zrušiť.
Na telefónne číslo, ktoré ste zadali pri objednávke, vám bude zaslaný prihlasovací kód. Zadajte ho do poľa „Prihlasovací kód“.

Ak chcete objednávku zrušiť, kliknite na tlačidlo „Upraviť objednávku“ a potom vyberte „Zrušiť objednávku“.



Ak je v čase žiadosti váš balík už v procese balenia a prepravy, zmeny už nebudú môcť byť zohľadnené.
Kde je môj balíček?
Prajem si vrátiť produkt. Ako to spraviť?
Ako môžem vytvoriť objednávku na Vašom e-shope?
Ako môžem vyplatiť svoju objednávku?
Sú produkty, ktoré predávate na vašej stránke originálne?
Ako Vás môžem kontaktovať?