Časté otázky



INFORMÁCIE O VAŠEJ OBJEDNÁVKE


✔ Storno objednávky

Ak si prajete stornovať objednávku, potom otvorte mail s potvredním Vašej objednávky. Ten mail sme vám poslali na Vašu e-mailovú adresu pri vytvorení objednávky.

Otvorte ten e-mail a tam nájdete link pod slovom "KLIK", cez ktorý nám môžte dať vedieť ak chcete objednávku stornovať.
Ak nám budete písať na info mail, môže sa stať, že nebude v pravom čase objednávka stornovaná.

Ak je Váš balík v procese balenia alebo posielania, úpravy bohužiaľ nemôžme vykonať.

Prajem si zmeniť svoju adresu, alebo iné údaje pre dopravcu

Ak si prajete zmeniť údaje, potom otvorte mail s potvredním Vašej objednávky. Ten mail sme vám poslali na Vašu e-mailovú adresu pri vytvorení objednávky.

Otvorte ten e-mail a tam nájdete link pod slovom "KLIK", cez ktorý nám môžte dať vedieť všetky zmeny. Iba takto bude objednávka zadržaná, kým nebudú údaje zmenené .

Ak nám budete písať na info mail s prianím zmeny údajov, môže sa stať, že údaje nebudú v pravý čas zmenené, preto je potrebné aby ste dodržali vyššie uvedený postup.

Ak je Váš balík v procese balenia a posielania, zmeny bohužiaľ nie je možné vytvoriť.

✔ Je možné po vytvorení objednávky pridať alebo odstrániť produkt?

V potvrdzovacom e-maili Vašej objednávky je link pod slovom "KLIK", cez ktorý nám môžte napísať zmeny, ešte predtým ako je balík poslaný. Ak je Váš balík v procese balenia a posielania, zmeny bohužiaľ nie je možné vytvoriť.

Čo urobiť, ak som nedostal potvrdzujúci e-mail o objednávke?

Náše potvrdzujúce e-maily sa automaticky posielajú po nákupe na našom e-shope. Ak ste ho nedostali, prosíme Vás, aby ste najskôr skontrolovali (»spam«) poštu.

Je možné, že ste pri nákupe zadali tiež zlú e-mailovú adresu, v tom prípade nás prosím kontaktujte a spolu skontrolujeme, čo sa stalo. Ale najskôr skontrolujte Váš »spam« filter.

POSIELANIE BALÍKOV & DORUČENIE


✔ Kde je môj balíček?

Svoj balík môžte sledovať prihlásením na našej internetovej stránke v kolónke MOJE OBJEDNÁVKY.

Jednoducho ho môžte sledovať tiež na tomto odkaze: https://www.pinkpanda.sk/kde-je-moj-balicek

✔ Kde dostanem svoje sledovacie »tracking« číslo balíčku?

Svoj balíček môžte sledovať cez naše internetové stránky na tomto odkaze: https://www.pinkpanda.sk/kde-je-moj-balicek

Ako posielate balíčky?

Balíčky posielame kuriérskou spločnosťou GLS.
Kuriér Vám doručí balíček na adresu, ktorú ste zadadli v objednávke. Balíky sú doručované v pracovných dňoch. Ak pri doručení nebudete na adrese, dostanete informácie, ktoré potrebujete pre prevzatie balíku (do schránky alebo na e-mail alebo formou SMS) do 5 pracovných dní.

Ako rýchlo odpošlete balíček?

Ak ste vybrali Prioritnú objednávku, Vašu objednávku pripravíme a pošleme rýchlo (v období 1 - 2 pracovných dní).

Ak ste vybrali normálne doručenie, Vás balíček pošleme v období 2 - 5 pracovných dní.

Ako rýchlo dostanem balíček?

Balíček dostanete najneskôr v období 7 pracovných dní. Ak dôjde k oneskoreniu, upozorníme Vás cez e-mail.

Ak ste vybrali Prioritnú objednávku, Vašu objednávku pripravíme a pošleme v období 1 - 2 pracovných dní.
Ak ste vybrali normálne doručenie, Vás balíček pošleme v období 2 - 5 pracovných dní.

Mám problém s doručením, čo mám urobiť?

Spoločnosť GLS Vám je dostupná na ich e-mailovej adrese.

K dispozícii Vám je tiež [email protected]. S radosťou Vám pomôžeme riešiť problém a vyriešime tak, aby bol balík čím skôr u Vás.

Aké sú ceny poštovného?

Cena poštovného sa Vám priráta na pokladni v poslednom kroku a záleží od toho, či si vyberiete rýchle poslanie, platenie s kreditnou kartou alebo cez Pay pal.

Pri nákupe produktov nad 20 € je cena poštovného 1,99 €.
Pri nákupe produktov do 20 € je cena poštovného 2,99 €.
Doplatok pri zaslaní na dobierku je 0,99 EUR

Zásielky zo slovenského e-shopu odosielame len v rámci SR.

Čo znamená prioritná objednávka (Možnosť rýchleho doručenia)?

Naším zákazníkom ponúkame možnosť, aby si vytvorili prioritnú objednávku a tak preskočia rad.

Prioritné objednávky sú pripravené a poslané rýchlejšie ako normálne.

Ale kvôli samotnému procesu dopravnej spoločnosti Vám nemôžme povedať s istotou, že bude balíček rýchlejšie u Vás alebo nebude meškať kvôli nepredvídateľným situáciám (extrémne počasie, technické problémy, …).

Táto možnosť znamená, že bude Váša objednávka spracovaná prioritne v našom sklade.

Čo znamená poistenie balíku?

Pri objednávaní môžte využiť poistenie balíku (0,50 EUR). Ak sa produkty stratia alebo príde do poškodenia, Vám v tom prípade v najkratšom možnom čase pošleme nový produkt alebo Vám vrátime peniaze, pokiaľ produkt/produtky už na sklade nie sú.

REKLAMÁCIA


Prajem si vrátiť produkt. Ako to spraviť?

Do 14 dní po nákupe nás upozornite na [email protected] Pošleme Vám údaje pre vrátenie výrobku. Nato máte ešte 14 dní čas, aby ste produkty poslali naspäť.

Adresa pre vrátenie produktov:
Konverzija s. r. o, Slovenčeva 24,
1000 Ľubľana, Slovinsko

Pri vrátení produktov je potrebné priložiť kópiu faktúry a vyplnený formulár, ktorý nájdete TU.

Viac si prečítate tu:https://www.pinkpanda.sk/info/obchodne-podmienky

✔ Produkt v balíku je nesprávny

Pokiaľ ste prevzali nesprávny produkt, nám napíšte. Do mailu pridajte fotku produktu a my skontrolujeme Vašu objednávku pri balení na bezpečnostných kamerách a pokiaľ bola skutočne chyba na našej strane, Vám chýbajúci produkt pošleme.

✔  V mojom balíčku chýbal jeden alebo viac objednaných produktov

Pokiaľ vo Vašom balíčku ne bol objednaný produkt nám napíšte. Vašu objednávku pri balení skontrolujeme na bezpečnostných kamerách a pokiaľ bola skutočne chyba na našej strane, Vám chýbajúci produkt pošleme.

Dostala som poškodený produkt, čo mám urobiť?

Pri objednávaní môžte využiť poistenie balíčku (0,50 EUR). Pokiaľ sa tovar stratí, alebo poškodí, Vám v tom prípade v najkratšom možnom čase pošleme nový produkt alebo Vám vrátime peniaze, pokiaľ produkt/produtky už na sklade nie sú. Napíšte nám na e-mail a pošlite fotky poškodeného produktu a formulár, ktorý nájdete TU.

V prípade, že ste neoznačili poistenie balíčku, zahajujeme proces pri doručovateľskej spoločnosti a je riešenie problému predĺžené. Keď reklamáciu vyriešime, Vás budeme kontaktovať.

OBJEDNÁVKA


✔ Ako môžem vytvoriť objednávku na Vašom e-shope?

Nákup na našom e-shope je jednoduchý a rýchly. Navštívte náš e-shop, produkty dajte do košíku, a potom prídete na Pokladňu, kde zadáte svoje údaje pre doručenie, vyberiete spôsob platby a potvrdíte nákup.

Je pre vytvorenie objednávky potrebné prihlásenie?

Pre nákup na našom e-shope nie je potrebné prihlásenie alebo registrácia. Jednoducho zadáte svoje údaje na pokladni.
Zákazníkom ale doporučujeme registráciu / prihlásenie na našom e-shope, je tak jednoduchšie sledovanie zásielky. Tiež budete mať možnosť prístupu do svojích predošlých objednávok.

Pokiaľ ešte nie ste registrovaný, pozývame Vás, aby ste sa registrovali tu:https://www.pinkpanda.sk/my-orders
Aby bolo sledovanie zásielok bez problémov, použite rovnakú e-mailovú adresu pre registráciu aj pri vytváraní objednávok.

Ako využijem Váš promo kodo?

Na jeden nákup je možné použiť len jeden promo kód a to tak, že ho zadáte do rámčeku pre promo kód v prvom kroku na pokladni. Rámček vyzerá takto:



Hneď po kliku na “potvrď” sa odpočíta zľava na nezľavnené produkty alebo sa ukážu darčeky, medzi ktorými si môžte vybrať

✔ Keď som zadala kód pre zľavu, zvýšila sa cena poštovného.

Čo sa stalo? Po zadaní kódu na zľavu cena produktov padne pod hranicu pre nižšie poštovné a tak sa automaticky poštovné navýšilo. Preto sa niekedy oplatí kúpiť ešte nejakú maličkosť a cena objednávky tak bude rovnaká.

✔ Zadala som kód na zľavu, ale zľava sa neodrátala.

Promo kód pre zľavu bohužiaľ neplatia na už zľacnené produkty. Ak je produkt už zľavnený za viac percent, ako prináša promo kód, tak cena bohužiaľ ostane rovnaká. Ak je zľavnený za menej, ako prináša promo kód, percento skočí na zľavu promo kódu - takže sa zvýši.

PLATBA


Ako môžem vyplatiť svoju objednávku?

Platba je možná na dobierku, s platobnou kartou Visa, Mastercard a prostredníctvom Pay Pal účtu.

✔ Môžem zaplatiť na dobierku?

Bohužiaľ platba na dobierku nie je možná.

✔ Môžem dostať faktúru na firmu?

Samozrejme! Do okienka poznámky nám napíšte, že si prajete obdržať faktúru na firmu a taktiež pripíšte údaje ako meno a adresu firmy a IČO. Faktúru potom obdržíte priamo v balíčku.

Máte v ponuke darčekové poukážky?

Samozrejme, zákazníkom ponúkame tiež nákup darčekových poukážok! Objednať si ich môžte tu - KLIK KLIK.

PRODUKTY, ZNAČKY, TESTERY


Sú produkty testované na zvieratách?

Absolútne nie! Žiaden z výrobkov v našom internetovom obchode nie je testovaný na zvieratách a tohoto sľubu sa striktne držíme.

Sú produkty, ktoré predávate na Vašej stránke originálne?

Na našom e-shope objednáte jedine originálne a kvalitné produkty.

S nami sa nemusíte obávať: Všetky produkty sú získavané priamo od značiek alebo výhradne od oficiálnych a dôveryhodných distribútorov pre značku.

Môj nejobľúbenejší produkt nie je na sklade! Kedy bude znova dostupný?

Niekedy je skutočne ťažko povedať, kedy bude nové naskladnenie produktov. Keďže ponúkame veľa značiek, máme viac distribútorov. Preto sme túto otázku riešili úplne jednoducho. Pod značkou vypredané je rámček, do ktorého napíšete svoj e-mail:



Keď bude znova na sklade, upozorníme Vás e-mailom a produkt si môžte objednať.

✔ Ali mi lahko pošljete testerje, da izdelke preizkusim?

Bohužiaľ testery nemáme. Ponúkame Vám ale veľa promo akcií, s ktorými môžte prísť do darčeku. Pokiaľ s produktom nie ste spokojný, môžte ho vrátiť. Prečítajte si viac TU.

KONTAKT

Ako Vás môžem kontaktovať?

Na všetky Vaše otázky sme dosiahnuteľný od pondelku do piatku na e-mailovej adrese [email protected]. Prosíme Vás aby ste poslali iba jeden e-mail.

Kedy sa dočkám odpovede na moje otázky?

Momentálne máme veľa správ, ale pracujeme od rána do večera, aby sme Vám čím skôr odpovedali. Bohužiaľ to niekedy trvá aj 2 dni.
26. 08. 2020