Môj košík je ešte prázdny a smutný :(
  • Prečo budeš PinkPanda.sk PinkPanda.sk

  • 44-denná absolútna
    garancia spokojnosti
    #
  • Ani jeden výrobok v našom internetovom
    obchode nie je testovaný na zvieratách.
    #
  • Super bezplatné
    triky a návody
    #

Časté otázky


Máš otázku, zaujíma ťa niečo? Prezri si časté otázky, ktoré dostávame od zákazníčok a naše odpovede.

Kedy príde môj balíček?

Vzhľadom na tomu, že tvoje nové super výrobky budú k tebe cestovať až zo Slovinska, kde máme náš sklad, bude tvoj balíček u teba doma v priebehu 4 až 5 pracovných dní. Ak by náááhodou balíček neprišiel ani po týždni, potom ma kontaktuj na [email protected] a zistíme kde sa tvoj balíček "zasekol". 

Ako zaplatím?

Úplne jednoducho a bezpečne. Poštár ti domov prinesie tvoj balíček domov a ty platíš priamo jemu, čiže klasika, dobierka. A samozrejme, ak doma nebudeš, do schránky dostaneš lístok o neprevzatom balíčku, s ktorým ideš na poštu, kde zásielku zaplatíš. Platba je taktiež možná prevodom na účet. Po odoslaní objednávky napíš na [email protected] a spätne ti pošleme informácie k platbe. Platba je možná aj s platobnou kartou Visa, Mastercard a prostredníctvom Pay Pal účtu.

Aké sú ceny poštovného?

Pri nákupe do 20€ je cena poštovného 3,2 €, pri nákupe nad 20€ je poštové 1,95€.  Ak nakúpiš za viac ako 50 € potom je poštovné zadarmo. 

Môžem platiť aj prostredníctvom bankového prevodu?

Ak si želáš platiť prevodom, potom do okienka "Poznámky" pri objednávke napíš, že si praješ platiť prostredníctvo bankového prevodu a my ti obratom na tvoj e-mail pošleme informácie o platbe. 

Môžem dostať aj faktúru na firmu?

Samozrejme! Do okienka poznámky nám napíš, že si praješ obdržať faktúru na firmu a taktiež pripíš údaje ako meno a adresu firmy a IČO. Faktúru potom obdržíš priamo v balíčku.

Keď som zadala zľavový kód, zrazu sa poštovné zvýšilo. To si robíte srandu?

Náš tím si veľmi rád robí srandu ale nie na účet našich zákazníkov. Čo sa potom stalo? Pri nákupe nad 50€ je poštovné zadarmo. Pri zadaní zľavového kódu môže cena košíku padnúť pod túto hranicu a automaticky sa zvýši aj poštovné na 3,2€. Preto sa niekedy oplatí kúpiť ešte nejakú drobnosť, aby cena objednávky bola vyššia ako 20€ ale ešte stále ušetríš na poštovnom.

Ako použijem promo kód?

Úúúplne jednoducho. Najskôr si klasickyvyber všetky svoje vytúžené výrobky, potom pokračuj na pokladňu kde uvidíš okienko s možnosťou zadania Promo kódu, tam aj svoj kód zadaj a klikni "Potvrď". Po tomto kroku by sa ti mala aktivovať tvoja zľava alebo rôzne darčeky. Ak sa tak náhodou nestane, ešte raz skontroluj či máš správny promo kód a či náhodou promo kód nevypršal. Ak stále všetko sedí, no nič sa nestalo potom nás kludne kontaktuj na [email protected] a problém vyriešime.

Môžem balíček vyzdvihnúť aj osobne?

PinkPanda.sk sa snaží vytvoriť jeden z najlepších internetových obchodov, preto zatiaľ nemáme v záujme otvárať fyzický obchod. Okrem toho sú všetky naše sklady zatiaľ v Slovinsku, takže jedine ak by si si chcela spraviť menší výlet, potom sa môžeš zastaviť aj u nás pre tvoj balíček :)

Čo ak s balíčkom nie som spokojná? Kam ho môžem vrátiť?

Môžeš ho vrátiť na adresu:

Slovenská pošta, a.s. 
POSTservis Pack (Pre PinkPanda.sk)
Bojnická 14
832 70 Bratislava

Je to adresa Pošty, ktorá nezodpovedá za reklamácie ale postará sa, aby reklamované výrobky prišli k nám do Slovinska. Napíš nám tiež tvoju adresu a číslo účtu. Nemáme žiadne striktné podmienky, takže môžeš vrátiť aj otvorené výrobky. O garancii sa dočítaš viac na Absolútna 44-denná garancia 

Budete predávať ešte nejakú inú kozmetiku?

Vždy a všade radi počujeme nejaké nové návrhy na nové značky, ktoré by sme mohli predávať a vždy sa aj posnažíme a značky pretlačíme k nám na stránku. Len upozornenie: značku M.A.C. u nás predávať nebudeme- pre nich sme naozaj malá rybička (už sme to samozrejme skúšali). Ak máš akékoľvek iné návrhy na kozmetiku, ktorú by si u nás rada videla a ktorá nie je testovaná na zvieratách, napíš nám na [email protected]

Výrobok, ktorý som si chcela objednať nie je na sklade. Kedy príde?

To bohužiaľ nevieme povedať úplne presne, pretože ako už asi vieš, v našom e-shopu ponúkame veľmi veľké množstvo rôznych značiek a tým pádom sa aj čas objednávok rôznych zásob líši...No samozrejme sa snažíme, aby boli zásoby výrobkov priebežne doplňované. Okrem toho máme ešte jednu fajn vychytávku- do okienka pri vypredanom výrobku môžeš zadať svoje meno a email a my ti dáme vedieť, keď výrobok opäť dorazí.

Sú líčidlá testované na zvieratách?

Absolútne nie! Žiaden z výrobkov v našom internetovom obchode nie je testovaný na zvieratách a tohoto sľubu sa striktne držíme.

Ako kúpim výrobky?

Jednoducho pridáš výrobok do košíku, v ďalšom kroku prídeš na pokladňu, zadáš svoje údaje a balíček je už na ceste k tebe. Ak nemáš rada technológiu, môžeš nám napísať na [email protected] a objednávku vybavíme "osobne". 

Netuším, ktoré odtiene by sa mi hodili. Môžete mi poradiť?
Určite, aj od toho sme tu. Prezri si video tutoriály, články a sprievodcov a ak ani to nepomôže, napíš nám na [email protected] alebo môžeš priamo kontaktovať našu vizážistku Lanu v anglickom jazyku na [email protected]

Optin Architect