Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky on-line obchodu s líčidlami PINK PANDA, ktorý je vlastníctvom slovinskej spoločnosti Konverzija spletni marketing d.o.o sú pripravené v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa, na základe odporúčania obchodnej komory a medzinárodných kódexov pre e-commerce.

Informácie o spoločnosti

Konverzija, spletni marketing, d.o.o.
Slovenčeva ulica 24
1000 Ljubljana
Slovenija

IBAN: SI56031761000357473
Evidenčné číslo: 6085822000
DIČ: SK4120011038
Srg: 2011/51055 - 11.1.2012, Okresný súd Celje

Riaditeľ: Tina Jan
tel. č.:  +420 910 880 727

On-line obchod www.pinkpanda.sk (ďalej len "PINK PANDA" alebo "internetový obchod") prevádzkuje slovinská spoločnosť Konverzija d.o.o (ďalej len "poskytovateľ"). Po registrácii na PINK PANDA návštevník získa užívateľské meno, ktoré je zhodné s jeho e-mailom a heslo. Užívateľské meno a heslo sú jednoznačne definované. Kupujúcim tak uľahčujú nákup a poskytovateľ zabezpečuje, že dáta budú plne chránené a používané v súlade s podmienkami, s ktorými (potenciálny) kupec súhlasí. Všeobecné podmienky popisujú fungovanie PINK PANDA, užívateľské práva a obchodný vzťah medzi poskytovateľom a zákazníkom.

Dostupnosť informácií

(zhrnutie slovinskej legislatívy)
Poskytovateľ sa zaväzuje vždy poskytnúť zákazníkovi nasledujúce informácie:

  • totožnosť podniku (meno a miesto podnikania, identifikačné číslo) 
  • kontaktné informácie, umožňujúce užívateľovi rýchly a efektívny spôsob komunikácie  
  • hlavné charakteristiky tovaru alebo služieb (vrátane popredajných služieb a záruk) 
  • dostupnosť produktov (každý výrobok alebo služba, ktorá je ponúkaná na mieste by mala byť k dispozícii v primeranej lehote) 
  • spôsob dodania tovaru alebo služieb, vykonávanie a (spôsob, miesto a dátum dodania) 
  • všetky ceny musia byť jasne a jednoznačne definované a musí byť jasné, či už zahŕňajú dane a náklady na dopravu 
  • spôsob platby a doručenia 
  • časovo platné ponuky
  • lehotu, v ktorej je možné odstúpiť od zmluvy a podmienky pre odstúpenie od zmluvy; taktiež koľko kupujúceho stojí vrátenie výrobku
  • vysvetlenie procesu odvolania, vrátane všetkých informácií o kontaktnej osobe alebo oddelenia pre kontakt so zákazníkom.

Ponuka výrobkov

Výrobky na PINK PANDAsú často aktualizované. V prípade, že výrobky nie sú na sklade, je tak uvedené. 
Snažíme sa, aby informácie o výrobkoch boli pravidelne aktualizované a presné. Za možné chyby v informáciach sa ospravedlňujeme a na chyby nás môžete upozorniť na [email protected]

Spôsoby platby

Poskytovateľ poskytuje nasledujúce spôsoby platby:

  • platba na dobierku, pričom je okrem balenia a dopravy doplatok 0,99 EUR, 
  • platobnou s kreditnou kartou Visa, Mastercard alebo prostredníctvom PayPal účtu.

Pri nákupu produktov nad 20 EUR je poštovné 1,99 EUR + 0,99 EUR pri vybratí platby na dobierku, spolu 2,98 EUR. Ak je hodnota nákupu do 20 EUR je poštovné 2,99 EUR + 0,99 EUR pri zvolení platby na dobierku, spolu 3,98 EUR.

Upozornenie: Tieto podmienky a ceny poštovného platia len pre doručovanie na území Slovenskej republiky. Kúpna zmluva je uložená v elektronickej podobe na serveri poskytovateľa, klient po potvrdení nákupu automaticky dostane faktúru na e-mailovú adresu. 

Prioritná objednávka (Možnosť rýchleho doručenia)

Naším klientom ponúkame možnosť vytvoriť si prioritnú objednávku a tak preskočiť radu. Prioritné objednávky sú pripravené a odoslané rýchlejšie ako bežné, ale vzhľadom na dodávku tovaru prostredníctvom doručovacích služieb nemôžeme zaručiť, že tieto objednávky budú dodané rýchlejšie, alebo bez oneskorenia v dodaní, z dôvodu možných nepredvídateľných situácií v doručovacej službe (extrémne počasie, technické problémy, ...). Táto možnosť znamená, že tento druh objednávky bude pripravený čo najrýchlejšie.

Poistenie balíka

Zákazník môže využiť poistenie zásielky v hodnote 0,5 EUR. Pokiaľ dôjde k strate alebo poškodeniu tovaru, v čo najkratšom čase zašleme zákazníkovi nový produkt. V prípade, že tovar nie je na sklade, vrátime zákazníkovi peniaze vo výške hodnoty objednaného produktu.

Objednávka

Kúpna zmluva medzi internetovým obchodom a zákazníkom v internetovom obchode je uzatvorená v momente, keď internetový obchod odošle zákazníkovi prvý email o jeho stave objednávky. Od tohto momentu sú všetky ceny a ostatné podmienky nemenné a platia pre internetový obchod ako pre zákazníka. Zákazník je osoba, ktorá má údaje uvedené pri zadávaní objednávky. Potom nie je možné meniť údaje zákazníka. Podmienkou kúpy je plnoletosť kupujúceho.

Kúpna zmluva (objednávka) je uložená v elektronickej podobe na serveri poskytovateľa, kupujúceho po potvrdení nákupu však automaticky dostane faktúru na zadanú e-mailovú adresu. Minimálna suma objednávky na stránke je 10,00 EUR produktov bez poštovného. To je aj suma, nad ktorú je možné využiť promo kód pri nákupe a niektorých akciách.
Spôsob platby na dobierku si môžete zvoliť pri objednávke do 150 EUR. 
Aby sa predišlo ďalšiemu predaju, nákup niektorých akčných produktov je obmedzený na 1 kus na objednávku. V prípade častého nepreberania zasielaných balíkov si vyhradzujeme právo platby vopred pred odoslaním balíka (na základe proforma faktúry).

Vytvorenie objednávky

Nakupovanie v internetovom obchode sme sa snažili čo najviac zjednodušiť a spraviť ho užívateľsky prívetivým. Zákazník pridá požadovaný produkt do košíka kliknutím na zelené tlačidlo „Pridať do košíka“. 

Zároveň sa v pravej hornej časti webu aktualizuje počet produktov a celková suma v košíku. Keď sú všetky požadované produkty v košíku a zákazník chce spustiť proces pre dokončenie objednávky jednoducho kliknite na tlačítko "Košík" a/alebo „Pokladňa“.

Kliknutím sa dostanete k Pokladne, kde je viditeľný úplný súhrn košíka. Tu zadajte a potvrďte promo kód a/alebo kód darčekového certifikátu. Kliknite na tlačidlo „Pokračovať“; webová stránka privádza zákazníka na miesto na zadanie e-mailovej adresy, kde jej po zadaní objednávky príde aj e-mail s každým informacie o objednavke. V ďalšom kroku zákazník vyplní údaje o zákazníkovi a adresu, kam odošleme objednaný tovar. V ďalšom kroku si zákazník vyberie požadovaného kuriéra resp. poštovou službou a požadovaným spôsobom platby (a v prípade platby kartou alebo PayPal zadajte údaje
uskutočniť platbu). Na dokončenie objednávky zákazník klikne na tlačidlo „Dokončiť nákup“. On s tým súhlasí
s Všeobecnými obchodnými podmienkami internetového obchodu a povinnosťou zaplatiť za práve uskutočnenú objednávku. Po tomto kroku môžete vidieť aj špeciálne ponuky, ktoré je možné pridať k objednávke,
ak si neželá ďalšie produkty, zákazník web zavrie.

Oprava chýb pred zadaním objednávky a zmenou objednávky

Zákazník má možnosť kedykoľvek pred zadaním objednávky upraviť a opraviť chyby svojej objednávky. Najjednoduchšie je postupovať podľa krokov košíka resp. pokladne, ktoré navigujú pomocou vyššie uvedeného navigačné menu. 

S klikom na tlačidlo "Zobraziť košík" sa vrátite na začiatok košíku. Tam môžete, ak chcete odstrániť produkty kliknutím "x“, môžete tiež zmeniť alebo odstrániť promo kód a/alebo kód darčekovej poukážky. 
Na web sa môžete kedykoľvek vrátiť a pridať ďalšie množstvá produktov alebo nových produktov kliknutím na logo vľavo hore. 
Kliknutím na "E-mail“ a "Vaše informácie" v hlavnej navigačnej ponuke košíka bude opäť zapnutý vstup resp. úprava vašich údajov. Tu môžete ľubovoľne meniť svoje údaje. 
Kliknutím na "Spôsob platby" je možné zmeniť spôsob platby. 

Do 15 minút po odoslaní je možné objednávku do určitej miery zmeniť zaslaním poznámky prostredníctvom odkazu v e-maile, ktorý zákazník obdrží pri objednávke. Poradie pre spracovanie objednávky zostáva zadržané, kým nebude poznámka skontrolovaná, takže môže dôjsť k neskoršiemu odoslaniu. Poznámku kontrolujeme pri vybavovaní objednávky a tiež kontaktujeme zákazníka, ak je poznámka nejasná. Klient nám môže zmenu zaslať aj na e-mailovú adresu [email protected], v tomto prípade však objednávka nezostáva zadržaná, takže oprava, ak už objednávka bola spracovaná nie je možná. V prípade platby vopred (kartou alebo PayPal) po dokončení procesu objednávania produktu v už nemôžeme pridať produkt. 

V prípade akýchkoľvek otázok alebo pomoci sme vám k dispozícii prostredníctvom e-mailu na adrese [email protected].

Ceny

Ceny sú uvedené vrátane 20% DPH, ceny Superfood sú vrátane 10% DPH. Ceny sú platné v čase uzatvorenia zmluvy a majú vopred stanovenú platnosť. Ceny sú platné v prípade zaplatenia vyššie uvedenými spôsobmi platby, za vyššie uvedených podmienok. Kúpna zmluva medzi poskytovateľom a zákazníkom je uzavretá okamihom, keď poskytovateľ potvrdí objednávku (zákazník dostane e-mail o Potvrdení objednávky). Od tej chvíle, všetky ceny a ďalšie podmienky sú pevné a platia pre poskytovateľa a zákazníka.
Všetky špeciálne ponuky sú platné do uvedeného dátumu alebo do vypredania zásob.

Promo kódy

Občas odberateľkám noviniek, alebo prostredníctvom iných komunikačných kanálov posielame propagačné kódy. Propagačný kód prináša rôzne výhody vo forme rôznych darov a zliav, platí pri minimálnej hodnote nákupu. Každý kód je vždy časovo obmedzený, je nutné ho využiť v stanovenom čase inak je neplatný. Je možné ho uplatniť tak, že pri nákupe sa na pokladni do zvlášť určeného poľa "kupón" zadá a potvrdí kliknutím na "OK". Propagačné kódy nie je možné vzájomne spájať. Zákazník alebo kupujúci môže využiť každý nákup iba jeden propagačný kód. Promo kód nie je možné po zadaní objednávky a jej odoslaní dodatočne zadať, zohľadniť ani zmeniť.

Darčeky pri promo akciách

Pretože radi odmeňujeme svojich verných návštevníkov, čitateľov noviniek a všetkých, ktorí nás sledujú po iných médiách, pre nich často vykonávame špeciálne propagačné kampane. Jedným z týchto spôsobov je darovanie darčekov pri nákupe nad určitú sumu objednávky. Pritom suma objednávky ako aj možné darčeky sú vždy výslovne a jednoznačne uvedené. Ak sa návštevník rozhodne využiť takú akciu, sa zaväzuje sa, že v prípade, vrátenia položiek v časti alebo v plnej výške, tiež vráti darček, iba ak zostávajúca hodnota nákupu však prekročila limit určený na darček, alebo ak zákazník v rovnakej hodnote nahradí vrátený tovar za iný tovar v internetovom obchode.
Príklad: zákazník dostane darček pri nákupe nad 50 EUR. Jeho nákup je 57 EUR, pri čom obdrží darček. Potom chce vrátiť výrobok v hodnote 20 EUR. Celková hodnota nákupu je tak 37 EUR, čo znamená, že nemá nárok na darčeky a musí byť vrátený.

Darčeky alebo bezplatné produkty, ktoré zákazníci dostanú pri nákupe zadarmo, nie je možné vrátiť, nakoľko ich nemeníme a hodnotu takéhoto produktu nevraciame. Rovnako nie je možné vrátiť, zmeniť ani požiadať o vrátenie peňazí za Mystery Bag balíčku prekvapení. Ich obsah nemožno ovplyvniť, nemožno ich pred expedíciou skontrolovať a tak existuje možnosť, že zákazník dostane rovnaký alebo podobný Mystery Bag balíček prekvapení, ak akciu využije viackrát. Ani v tomto prípade nie je možné Mystery Bag vrátiť, zmeniť alebo požadovať úhradu jeho hodnoty.

Odstúpenie od objednaného tovaru

V súlade s ustanovením § 7 odst. 1 a. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru oznámením na e-mail [email protected]

Za oznámenie o odstúpení od zmluvy sa považuje vrátenie prijatého tovaru spoločnosti v lehote na odstúpenie od zmluvy
zmluvy.
Formulár na odstúpenie od zmluvy článkoch je dostupný používateľom kliknutím sem.

Zákazník je povinný do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť tovar.
Spotrebiteľ vracia tovar na adresu: Ličila.si - Konverzija d.o.o., Slovenčeva ulica 24, 1000 Ljubljana.

Po prevzatí tovaru spoločnosť vráti spotrebiteľovi všetky uhradené platby v súlade so zákonom. Náklady, ktoré znáša spotrebiteľ v súvislosti s odstúpením od zmluvy, sú priame náklady na vrátenie tovaru. Zásielky na dobierku sa neprijímajú a pri doručení sú odmietnuté. Ak je pri zmluve uzavretej mimo prevádzkových priestorov tovar pri uzavretí zmluvy dodaný domov, pri vrátení ho prevezme predávajúci na svoje náklady. 

Zákazník musí oznámiť email-om na [email protected] do 14 dní od úmyslu vrátiť produkt, my vám všakpošleme pokyn na vrátenie peňazí. Zákazník má následne 14 dní na vrátenie produktu na našu adresu. V opačnom prípade, bohužiaľ, nemôžeme vrátiť peniaze.

Vrátenie peňazí sa uskutoční čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. V záujme zabezpečenia istoty, presnosti a včasnosti vrátenia a poskytnutia evidencie platieb sa vrátenie platby zákazníkovi uskutočňuje prevodom na jeho transakčný účet alebo účet PayPal, ktorý bol použitý pri platbe za objednávku.

Pri odstúpení od zmluvy, kde bol použitý bonus, zľavový kód alebo promo kód, sa tieto prostriedky považujú za zľavu a používateľovi sa nevracajú. Na bankový účet používateľa sa vracia len maximálna zaplatená suma. Pri odstúpení od zmluvy sa darčeková poukážka považuje za platobný prostriedok a vracia sa užívateľovi ako darčeková poukážka a uhradená čiastka je užívateľovi vrátená na bankový účet.
Vo výnimočných prípadoch, keď veci nie sú vrátené v súlade so ZVPot, môžeme spotrebiteľovi ponúknuť kúpu veci s príslušnou náhradou, ktorá je určená zápisnicou pri vrátení. Zľavnený odkup sa zohľadňuje pri potvrdení spotrebiteľom e-mailom. Spotrebiteľ využije uvedené odkúpenie len pri objednávke iného tovaru v rovnakej alebo vyššej hodnote. Nárok na vrátenie kúpnej ceny v prípade reklamácie a vád materiálu bližšie upravujú ustanovenia zákona o ochrane spotrebiteľa.

Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy za produkty v sade

Ak sa spotrebiteľ rozhodne odstúpiť od zmluvy na položky, ktoré tvoria sadu, môže požadovať výmenu za rovnakú sadu alebo vrátenie peňazí za celú sadu. Spotrebiteľ môže v prípade chyby materiálu alebo poškodenia veci vymeniť vec zo sady a nemôže žiadať vrátenie peňazí.

Poškodenie

O vecnú chybu ide, keď:
  • produkt nemá vlastnosti potrebné na jeho bežné použitie alebo uvedenie na trh,
  • produkt nemá vlastnosti potrebné pre konkrétne použitie, pre ktoré ju kupujúci kupuje, ktoré však predávajúcemu       boli známe alebo mu mali byť známe,
  • produkt nemá vlastnosti a vlastnosti, ktoré boli výslovne alebo mlčky dohodnuté alebo predpísané,
  • predávajúci odovzdal tovar, ktorý sa nezhoduje so vzorom alebo modelom, pokiaľ vzor alebo model nebol                    obrazený len kvôli oznámeniu.

Ako sa kontroluje vhodnosť produktu?
Kontroluje sa s iným bezchybným produktom rovnakého typu, ako aj s vyhláseniami výrobcu alebo vyjadreniami na samotnej položke.
Ako uplatniť vecnú chybu?
Prípadnú vadu materiálu nám musí kupujúci oznámiť spolu s podrobným popisom v zákonnej lehote a zároveň nám umožniť obhliadku veci alebo vrátenie produktu alebo jednoznačnú fotografiu produktu (v závislosti od veci informujeme zákazníka v procese).
Náhradu za vecnú chybu možno uplatniť, ak sa vada prejaví do dvoch rokov od prevzatia tovaru. Kupujúci má dva mesiace od zistenia vady oznámiť predávajúcemu a uplatniť reklamáciu vecnej chyby.
Formulár na nahlásenie závažnej chyby je dostupný kliknutím sem.

Právo na uplatnenie podstatnej vady tovaru bližšie upravujú ustanovenia zákona o ochrane spotrebiteľa.

Ochrana osobných údajov

Všeobecne

Spoločnosť sa zaväzuje chrániť dôvernosť osobných údajov a súkromie používateľov internetového obchodu. Spoločnosť bude používať zhromaždené osobné údaje výhradne na poskytovanie služieb, ktoré ponúka. Spoločnosť rešpektuje dôvernosť osobných údajov a súkromie používateľov internetového obchodu, preto urobí všetko, čo je potrebné na to, aby ich ochránila pred akýmikoľvek porušeniami alebo zneužitím.
V určitých prípadoch je prenos osobných údajov používateľa spoločnosti nevyhnutný na to, aby spracovateľ ako poskytovateľ splnil svoje zmluvné povinnosti voči používateľovi.
Zoznam spracovateľov osobných údajov pre spoločnosť sa nachádza tu.
Poskytovateľ zhromaždené údaje trvalo chráni v súlade so Zákonom o ochrane osobných údajov (Úradni list Slovinskej rep. č. 94/07) (ZVOP-1), Zákonom o elektronických komunikáciách (Úr. vest. SR č. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – vyhl. US, 81/15 a 40/17) a Všeobecným nariadením o ochrane údajov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

Poskytovateľ použije osobné údaje výlučne za účelom vybavenia objednávky (zaslanie informačných materiálov, ponúk, faktúr) a inej nevyhnutnej komunikácie.
Údaje používateľa nebudú za žiadnych okolností poskytnuté neoprávneným osobám. Používateľ zodpovedá aj za ochranu osobných údajov zaistením bezpečnosti svojho používateľského mena a hesla.

Komunikácia

Poskytovateľ kontaktuje užívateľa prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku, iba ak užívateľ výslovne nevzniesol námietku.
Elektronický bulletin a/ lebo textová správa bude obsahovať nasledujúce časti:

  • jasne a jednoznačne označené ako reklama 
  • odosielateľ bude jasne viditeľný
  • rôzne kampane, propagačné a ďalšie marketingové techniky budú označené ako také. Rovnako budú jasne stanovené podmienky účasti v nich
  • jasne bude predstavený spôsob, ako sa odhlásiť z prijímania reklamných správ
  • ak nechcete dostávať reklamné oznámenie to bude poskytovateľ rešpektovať.

Právne upozornenie

Internetový obchod PINK PANDA a všetky údaje na ňom, obrázky produktov, grafické a obrazové prvky na týchto stránkach sú chránené autorským zákonom a nesmú byť reprodukované alebo použité bez predchádzajúceho písomného súhlasu. PINK PANDA značka a logá sú vlastníctvom spoločnosti Konverzija d.o.o

Sťažnosti a spory

Poskytovateľ rešpektuje platné právne predpisy na ochranu spotrebiteľa. Poskytovateľ sa s celou mocou usiluje, aby v súlade s  povinnosťami stanovil účinný systém pre vybavovanie sťažností a určenú osobu, ktorá, v prípade problémov, kupujúcim môže pripojiť telefónny kontakt alebo e-mail. Odvolanie sa podáva prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected]. Reklamačné konanie je dôverné.
Poskytovateľ do piatich pracovných dní potvrdí, že dostal sťažnosť, informuje zákazníka o tom, ako dlho to bude riešiť, a informuje ho o konaní. Poskytovateľ si je vedomý toho, že kľúčovým prvkom spotrebiteľského sporu, aspoň pokiaľ ide o riešenie prípadu, jeho asymetria medzi ekonomickou hodnotou pohľadávky a vynaložených nákladov na riešenie sporu. To je tiež hlavnou prekážkou spotrebiteľa aby nezačal konanie na súde. Preto poskytovateľ vynaloží všetko úsilie na vyriešenie prípadných sporov cestou zmieru.

Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov

V súlade s právnymi normami neuznávame žiadneho zmluvného partnera na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov ako kompetentného na riešenie spotrebiteľského sporu, ktorý by spotrebiteľ mohol začať na základe Zákona o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov. Spoločnosť, ktorá ako poskytovateľ tovaru a služieb, prevádzkuje internetový obchod na území Slovinskej republiky, uverejňuje na svojej stránke elektronický odkaz na platformu na riešenie sporov (SRPS).

Platforma je pre spotrebiteľov k dispozícii na odkaze TU.

Uvedené opatrenie je založené na Zákone o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov, Nariadení (EÚ) č. 524/2013 Európskeho parlamentu a Rady o riešení spotrebiteľských sporov online, ktorým sa mení Nariadenie (ES) č. 2014/2004 a Smernica 2009/22/ES.

Použitie osobných údajov

Spoločnosť na účely poskytovania služieb, ktoré ponúka, zhromažďuje, spravuje, spracúva a ukladá tieto údaje používateľa:

  • meno a priezvisko
  • doručovacie adresy
  • spoločnosť resp. názov právnickej osoby (ak je používateľ právnická osoba)
  • daňové číslo právnickej osoby (ak je používateľ právnická osoba)
  • e-mailová adresa (prihlasovacie meno)
  • heslo v šifrovanom tvare
  • kontaktné telefónne číslo
  • ostatné údaje, ktoré používateľ dobrovoľne zadá do formulárov v internetovom obchode
  • ostatné údaje, ktoré používateľ dobrovoľne dodatočne pridá do svojho profilu

Objednávky a dodanie produktov: Ak sa rozhodnete pre nákup cez stránku www.pinkpanda.sk, potrebujeme do Vašej objednávky doručiť niektoré Vaše údaje, bez ktorých nemôžeme splniť naše záväzky, a to doručenie Vašej objednávky. Údaje zhromaždené na tento účel spracovávame na základe zmluvného vzťahu (nákupu), ktorý ste uskutočnili v našom internetovom obchode.
Osobné údaje súvisiace s objednávkami a dodaním produktov uchováva Konverzija d.o.o. 10 rokov po období, ktorého sa posledná objednávka zákazníka týka, v súlade s ustanovením o uchovávaní faktúr podľa § 86 zákona o dani z pridanej hodnoty (ZDDV-1), pokiaľ neexistuje iný právny základ pre ďalšie spracúvanie osobných údajov údajov.
Na tento účel spracúvame nasledovné osobné údaje:
  • meno a priezvisko
  • adresa, PSČ, mesto
  • kontaktné údaje (telefónne číslo a e-mail) za účelom informovania o prípadných zmenách v objednávke        (potvrdenie o prijatí objednávky, dodacia lehota, oznámenie o doručení atď.)
Vrátenie produktov, reklamácie: Platné zákony garantujú zákazníkom, že si môžu uplatniť určité práva v súvislosti s reklamáciou vád materiálu, záručnými nárokmi, vrátením produktov bez udania dôvodu a pod. a možnosť, že môžu produkt vymeniť za iný alebo využiť iné možnosti vrátenia (vrátane vrátenia peňazí). Údaje zozbierané na tento účel spracovávame na základe zmluvného vzťahu (nákup), ktorý ste uskutočnili so spoločnosťou Konverzija d.o.o., nakoľko v opačnom prípade Vám nemôžeme poskytnúť nový produkt (náhradu) ani vrátiť kúpnu cenu. Osobné údaje súvisiace s objednávkami a dodaním produktov uchováva Konverzija d.o.o. 10 rokov po období, ktorého sa posledná objednávka zákazníka týka, v súlade s ustanovením o uchovávaní faktúr podľa § 86 zákona o dani z pridanej hodnoty (ZDDV-1), pokiaľ neexistuje iný právny základ pre ďalšie spracúvanie osobných údajov údajov.
Na tento účel spracúvame nasledovné osobné údaje:
  • meno a priezvisko
  • adresa, PSČ, mesto
  • kontaktné údaje (telefónne číslo a e-mail)
  • história nákupov a faktúr vystavených zo strany Konverzija d.o.o.

Komunikácia s vami: Aby sme vám mohli čo najlepšie poradiť pri nákupoch, naši predajcovia majú prístup k vašim osobným údajom a nákupom u nás. Týmto spôsobom si môžete vždy skontrolovať, či sú informácie, ktoré uchovávame, správne, a uplatniť si svoje práva na vrátenie produktu alebo chyby materiálu a podobné nároky, aj keď už nemáte faktúru za nákup. Konverzia d.o.o. spracúva takéto údaje v súlade s oprávneným záujmom. Údaje spracúvané na tento účel sa uchovávajú v súlade s prvými dvoma účelmi, pokiaľ neexistuje iný právny základ pre spracúvanie.
Na tento účel spracúvame nasledovné osobné údaje:
  • meno a priezvisko
  • adresa, PSČ, mesto
  • kontaktné údaje (telefónne číslo a e-mail)
  • história nákupov a faktúr vystavených Konverzija d.o.o.
  • stav súhlasov
  • história komunikácie s vami

Marketingová komunikácia: Konverzija d.o.o. získava súhlas jednotlivcov za účelom personalizovanej komunikácie ohľadom zliav, ponúk, noviniek, akcií a iného obsahu prostredníctvom rôznych komunikačných kanálov (napr. e-mail, SMS (vrátane Viber, Whatsapp), sociálne siete, upozornenia prehliadača, informácie na stránke nezahŕňa žiadne automatické profilovanie, ktoré by malo pre jednotlivca právne alebo obdobné dôsledky, Osobné údaje sa na tento účel spracúvajú do odvolania súhlasu a uchovávajú sa najviac po dobu jedného roka od odvolania súhlasu, pokiaľ neexistuje iný právny základ pre spracovanie.
Na tento účel spracúvame nasledovné osobné údaje:
  • meno a priezvisko
  • adresa, PSČ, mesto
  • kontaktné údaje (telefónne číslo a e-mail)
  • História nákupov a reakcie na minulú komunikáciu (napr e-maily, klikanie na odkazy, nákup)

Upozornenie zákazníka na neukončený online nákup: Konverzija d.o.o. zasiela občasné e-maily potenciálnym zákazníkom, ktorí si do košíka vložili vybrané produkty, ale nedokončili nákup v súvislosti s nákupom, aby nákup dokončili. Deje sa tak na základe oprávneného záujmu spoločnosti Konverzija d.o.o.. Prevádzkovateľ spracúva tieto osobné údaje až do splnenia účelu, na ktorý sú uchovávané.
Na tento účel spracúvame nasledovné osobné údaje:
  • meno a priezvisko
  • adresa, PSČ, mesto
  • kontaktné údaje (telefónne číslo a e-mail)
  • obsah nákupného košíka, ktorý potenciálny kupujúci zanechal pri online objednávke

Využitie rôznych reklamných nástrojov: Conversion d.o.o. využíva na základe oprávneného záujmu o inzerciu online nasledovné služby:
  • Meta Platforms – Meta Platforms Ireland Limited poskytujeme vašu e-mailovú adresu. Ak nie ste členom komunity na Facebooku a/alebo Instagrame, s vašimi informáciami sa nič nestane. Meta Platforms nám neposkytuje informácie o tom, či ste alebo nie ste členom. Na základe toho vám môžeme zobrazovať cielenejšie a prispôsobenejšie reklamy. V nastaveniach svojho profilu na Facebooku môžete vidieť, či sme vás zahrnuli do takejto propagácie („Nastavenia ochrany osobných údajov“, potom „Nastavenia“ a „Reklamy“) a vylúčiť jednotlivé časti z tohto zobrazenia alebo zmeniť váš súhlas („Inzerenti“). Vyššie uvedené nastavenia môžete skontrolovať na odkaze: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_p...
  • Google Customer Match („Vlastné zoznamy zákazníkov Google") – vašu e-mailovú adresu poskytujeme spoločnosti Google, ak máte e-mailovú adresu gmail.com. Ak sa informácie zhodujú a ak ste proti takejto reklame nevzniesli námietku, spoločnosť Google zabezpečí, aby ste dostali reklamu vám prispôsobenú. Google vám umožňuje rozhodnúť sa, či chcete zobrazovať prispôsobené reklamy. Ak chcete zistiť, či dostávate prispôsobené reklamy a/alebo zmeniť svoje nastavenia, môžete tak urobiť prostredníctvom nasledujúceho odkazu: https://adssettings.google.com/authenticated?hl=s...
Prevádzkovateľ spracúva tieto osobné údaje dovtedy, kým sa nesplní účel, na ktorý sa uchovávajú.
Na tento účel spracúvame nasledovné osobné údaje:
  • kontaktné údaje (telefónne číslo a e-mail)
  • história nákupov

Exekúcia, súdne konania, inšpekcie: Za účelom vedenia exekučných konaní voči nezaplateným, ale prevzatým výrobkom, súdnych konaní a inšpekcií spoločnosť Konverzija d.o.o. uchováva niektoré osobné údaje získané v súlade s účelmi uvedenými vyššie.
V prípade exekúcie je právnym základom zmluva (kúpna) so spoločnosťou Konverzija d.o.o. a zákonné právo pre exekúciu. V prípade súdneho konania a kontroly je však Konverzija d.o.o. zodpovedná za spracúvanie osobných údajov v súlade so zákonom.
Spracúvané sú len tie osobné údaje, ktoré spracúva Konverzija d.o.o. zhromaždené na vyššie uvedené účely a ktoré sú nevyhnutné na splnenie účelu. Konverzia d.o.o. uchováva osobné údaje na tento účel do uplynutia zákonnej lehoty.

Hry o ceny: Konverzija d.o.o. spracúva osobné údaje na účely vedenia hier o ceny.
Keďže sa navzájom líšia, údaje o účele, uchovávaní a ďalšie podrobnosti týkajúce sa spracovania osobných údajov sú súčasťou podmienok účasti v žrebovaní o ceny.
V častiach, ktoré nie sú uvedené inak v pravidlách hier o ceny organizovaných Konverzija d.o.o., sa tieto zásady ochrany osobných údajov vzťahujú aj na spracúvanie osobných údajov v hrách o ceny.

Denné záznamy: Účelom týchto postupov je zabezpečiť sieťovú a informačnú bezpečnosť, tzn. umožniť odhaľovanie a predchádzanie neoprávnenému prístupu, ktorý môže ohroziť dostupnosť, integritu a dôvernosť uchovávaných alebo prenášaných osobných údajov a bezpečnosť súvisiacich služieb, ku ktorým sa pristupuje prostredníctvom takýchto sietí a systémov. Konverzia d.o.o. tieto údaje spracúva na ochranu záujmov jednotlivcov/návštevníkov webových stránok. Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje, kým sa nedosiahne účel, na ktorý sú zhromažďované, nie však dlhšie ako jeden rok. Na tento účel prevádzkovateľ spracúva IP adresu a informácie o verzii prehliadača.

Ak si takéto spracovanie neželáte, môžete požiadať o vymazanie svojich údajov. Súhlas s uchovávaním, spracovaním a prenosom osobných údajov sa získava uzavretím zmluvy medzi spoločnosťou a užívateľom (odoslaná online objednávka), účasťou užívateľa v hrách o ceny alebo objednaním užívateľa k novinkám. Používateľ umožňuje spoločnosti Konverzija d.o.o., spracúvať a uchovávať poskytnuté osobné údaje v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov. Používateľ udeleným súhlasom umožňuje spoločnosti Konverzija d.o.o., ako správcovi zberu osobných údajov, spracúvať zhromaždené osobné údaje na účely opísané vyššie. Zozbierané údaje nebudú poskytnuté tretím stranám. 

Uvedené údaje môže Konverzija d.o.o. pre svoju potrebu spracúvať až do odvolania súhlasu so žiadosťou o odstránenie osobných údajov z databázy, inak len po dobu nevyhnutne potrebnú na dosiahnutie účelu, na ktorý boli údaje zhromaždené. Počas správy osobných údajov má fyzická osoba možnosť na požiadanie zobraziť a aktualizovať údaje v databáze. 

Spoločnosť nezodpovedá za správnosť, úplnosť a aktuálnosť údajov zadávaných užívateľmi.

Vykonávanie pravidiel ochrany osobných údajov
V súlade so Zákonom o ochrane osobných údajov má spoločnosť ochranu osobných údajov upravenú v Predpisoch o ohrane osobných údajov.
Každý zamestnanec spoločnosti na plný alebo polovičný pracovný úväzok, ktorý má prístup k osobným a iným používateľským údajom, je oboznámený s ustanoveniami Pravidiel o ochrane osobných údajov a povinnosťou ochrany osobných a ostatných údajov a je povinný dodržiavať tieto ustanovenia o ochrane dôvernosti osobných údajov a súkromia používateľov internetového obchodu. Povinnosť ochrany osobných a ostatných údajov má neobmedzenú platnosť, ktorá trvá aj po ukončení pracovného vzťahu so spoločnosťou.

Registrovaní užívatelia môžu kedykoľvek prestať používať internetový obchod a môžu zrušiť svoju registráciu. Robia tak písomným vyhlásením o zrušení registrácie. Pred podaním vyhlásenia o zrušení registrácie musí užívateľ vyrovnať všetky neuhradené záväzky voči spoločnosti z nákupov uskutočnených v internetovom obchode. V rámci týchto zásad ochrany osobných údajov bude spoločnosť chrániť dôvernosť osobných údajov a súkromie používateľov internetového obchodu aj v prípade zrušenia registrácie.

Ochrana detí

Reklamné správy budú jasne viditeľné (berúc do úvahy vek) a jasne oddelené od hier a súťaží. Akákoľvek komunikácia určená pre deti bude primeraná ich veku a nebude využívať dôveru detí, nedostatok skúseností a pocit lojality. Poskytovateľ nesmie prijímať objednávky od osoby, o ktorej sa domnieva, že je dieťaťom, bez výslovného povolenia jeho rodičov alebo opatrovníkov.

Poskytovateľ nesmie akceptovať žiadne osobné údaje týkajúce sa detí bez výslovného súhlasu ich rodičov alebo opatrovníkov. Poskytovateľ tiež nemôže poskytovať informácie od detí tretej strane, s výnimkou rodičov alebo opatrovníkov. Poskytovateľ nesmie ponúkať voľný prístup k produktom alebo službám, ktoré sú pre deti škodlivé.


Právo na informácie a vymazanie

Máte právo na informácie o vašich osobných údajoch, ktoré máme k dispozícii, ako aj právo na ich vymazanie. Ak máte otázky týkajúce sa vymazania, spracovania alebo použitia vašich údajov, kontaktujte prosím : [email protected] alebo nám vašu požiadavku pošlite poštou na adresu:

Konverzija, d.o.o.
ZA: Pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov (DPO)
Slovenčeva ulica 24
1000 Ljubljana

Oznámenia o stave objednávky: Vyhradzujeme si právo kontaktovať vás na telefónne číslo, ktoré ste zadali pri objednávke a prostredníctvom SMS správy vás informovať, ak bola vaša objednávka odoslaná a ak tovar nebol od 3 do 5 dní prevzatý. Pokiaľ zásielky nebudú vyzdvihnuté dlhšie ako 5 dní, vyhradzujeme si právo zatelefonovať na telefónne číslo, ktoré ste uviedli, a pripomenúť vyzdvihnutie tovaru. Zákazníkov prostredníctvom e-mailu taktiež informujeme o stave objednávky.

Oznámenia: Po prihlásení sa na odber noviniek bude vaše meno, telefónne číslo a e-mailová adresa s vašim povolením použité na propagačné účely, pokiaľ sa z odberu noviniek neodhlásite. Na odber noviniek ste prihlásení iba v prípade, ak pri objednávke označíte zvláštne políčko, ktoré vám umožní odber noviniek.

Z databázy príjemcov noviniek sa môžete kedykoľvek odhlásiť zaslaním správy na [email protected]sk alebo kliknutím na odkaz „Odhlásiť sa tu“ v dolnej časti propagačných e-mailových správ.
Pre odhlásenie z občasných propagačných SMS správ napíšte na [email protected] alebo [email protected] a my to čo najskôr vybavíme.

Každá osoba, ktorej poskytovateľ zhromažďuje, ukladá a spracúva jeho osobné údaje, má nasledujúce práva týkajúce sa týchto údajov:
  • Právo na vymazanie – ak si používateľ už neželá, aby boli jeho osobné údaje, ktoré má uložené a spracúva spracovateľ, aj naďalej spracovávané a pod podmienkou, že neexistujú žiadne oprávnené dôvody na ich ďalšie ukladanie, môže kedykoľvek požiadať spracovateľa o vymazanie jeho údajov.
  • Právo vedieť, ako dlho sú uložené osobné údaje.
  • Právo požiadať o opravu, vymazanie alebo podať sťažnosť.
  • Právo na prenos – používateľ môže, ak si to želá, spracovávateľa požiadať, aby mu poskytol osobné údaje, ktoré sa ho týkajú a ktoré poslal správcovi v štruktúrovanej, všeobecne používanej a strojovo čitateľnej forme.
  • Právo na opravné prostriedky a sankcie – používateľ má právo podať sťažnosť na kontrolný orgán, a taktiež právo na opravné prostriedky proti rozhodnutiu kontrolného orgánu alebo v prípade nečinnosti kontrolného orgánu, právo na náhradu škody a zodpovednosti.
  • Právo nepodliehať opatreniam vyplývajúcim výlučne z profilovania, analýzy alebo očakávaní s použitím automatizovaných nástrojov na spracovanie.
  • Právo odobrať súhlas – používateľ má právo odobrať súhlas na ďalšie spracovanie osobných údajov, najmä v prípade priameho marketingu.

Postup vykonávania práv

Som si vedomý, že všetky vyššie uvedené požiadavky týkajúce sa výkonu práv v súvislosti s osobnými údajmi, možno písomne adresovať správcovi na e-mailovú adresu [email protected].
Som si vedomý toho, že pre potreby spoľahlivej identifikácie v prípade vykonávania práv v súvislosti s osobnými údajmi môže správca odo mňa požadovať dodatočné informácie a konať môže odmietnuť len vtedy, ak preukáže, že ma nedokáže spoľahlivo identifikovať.
Som si vedomý, že na základe mojej požiadavky, ktorou uplatňujem svoje práva v súvislosti s vyššie uvedenými osobnými údajmi, musí správca bez zbytočného odkladu odpovedať a to najneskôr do jedného mesiaca od prijatia žiadosti.

Spoločnosť uchováva osobné údaje používateľa do odobratia súhlasu na uchovávanie a spracovanie údajov používateľa. Používateľ môže zrušiť súhlas na odber elektronických noviniek (čo urobí písomnou žiadosťou poskytovateľovi na e-mailovú adresu [email protected]) alebo požiadať, aby spoločnosť s okamžitou účinnosťou a natrvalo vymazala jeho osobné údaje tak, že úplne odstráni používateľský profil u poskytovateľa.

Ostatné

V súlade s predpismi upravujúcimi ochranu osobných údajov je spoločnosť povinná chrániť osobné údaje používateľov svojho internetového obchodu. Spoločnosť za žiadnych okolností nebude poskytovať osobné alebo iné údaje používateľa tretej strane resp. tretej strane neumožní pohľad do osobných resp. iných údajov používateľa, iba ak by to od neho požadovali štátny orgány, ak je takáto povinnosť stanovená v zákone alebo v dobrej viere, že takéto konanie je nevyhnutné pre konania pred súdmi alebo inými štátnymi orgánmi a na ochranu a realizáciu zákonných záujmov spoločnosti.

Všetky osobné a iné údaje, ktoré používateľ poskytne pri registrácii v internetovom obchode, ako aj pri objednaní nákupu produktov vrátane obsahu objednávok, budú chránené v súlade s predpismi, ktoré upravujú ochranu osobných údajov. Spoločnosť tieto údaje nebude používať na žiadny účel, ktorý by mohol poškodiť používateľa alebo inú osobu, ktorej sa to týka. Spoločnosť nebude používať údaje používateľa na odosielanie propagačných e-mailov alebo iných nežiadúcich propagačných materiálov s výnimkou odosielania tých propagačných správ, na ktoré sa používateľ objednal resp. s ktorými výslovne súhlasil. Spoločnosť môže použiť údaje v anonymnej forme na účely štatistickej analýzy. Dôvernosť osobných a iných používateľských údajov nebude v žiadnej forme porušená.
Spoločnosť bude uchovávať osobné údaje používateľov v zbierke osobných údajov iba v čase, ktorý je nevyhnutný na dosiahnutie účelu, na ktorý sa osobné údaje zbierajú a evidujú.

Spoločnosť poskytne doručovacím službám len nevyhnutné údaje na doručenie výrobkov zakúpených v internetovom obchode (údaje o príjemcovi, doručovaciu adresu, telefónne číslo na zaslanie oznámenia o doručení zásielky a/alebo o riešení problémov pri doručení a e-mailovú adresu na zaslanie oznámenia o stave doručenia zásielky). Spoločnosť prostredníctvom e-mailu kontaktuje používateľa, ak to bude nevyhnutné na vykonanie nákupu v internetovom obchode a prostredníctvom telefónneho čísla len v tom prípade, ak sa počas registrácie resp. nákupu v internetovom obchode vyskytne problém.

Komunikácia

Poskytovateľ kontaktuje používateľa pomocou komunikačných prostriedkov na diaľku len vtedy, ak proti tomu používateľ výslovne nenamieta.
Reklamné elektronické a/alebo SMS správy budú obsahovať nasledujúce komponenty:

  • jasne a jednoznačne budú označené ako reklamné správy,
  • odosielateľ bude jasne viditeľný,
  • rôzne akcie, propagačné akcie a iné marketingové techniky budú označené ako také, ako aj podmienky účasti v nich,
  • jasne bude predstavený spôsob, ako sa odhlásiť z odberu reklamných správ,
  • poskytovateľ bude výslovne rešpektovať želanie používateľa, že nechce neprijímať reklamné správy.

Súbory cookie a reklama

Súbory cookie sú malé textové súbory, ktoré sa ukladajú do vášho počítača pri návšteve našich stránok a nepoškodzujú váš hardvér alebo softvér. Ich ukladanie je pod úplnou kontrolou prehliadača, ktorý má používateľ – ktorý môže ukladanie súborov cookie ľubovoľne obmedziť alebo zakázať.

Súbory cookie nie sú škodlivé a sú vždy časovo obmedzené.

Použitie súborov cookie v Európskej únii (EÚ) upravuje Smernica o súkromí a elektronických komunikáciách 2002/58/ES, ktorej článok o súboroch cookie a podobných technológiách bol zmenený a doplnený smernicou 136/2009.

V slovinskom práve je používanie súborov cookie stanovené v Zákone o elektronických komunikáciách resp. ZEKom-1 (Úradný vestník č. 109/2012), ktorého článok 157 predstavuje právny základ na ochranu súkromia používateľov webu.

Stránka www.pinkpanda.sk používa pre fungovanie stránok súbory cookie, ktoré neukladajú osobné údaje, ale sledujú aktivitu a záujmy návštevníkov stránok s cieľom poskytnúť lepšiu používateľskú skúsenosť. Používaním webovej stránky súhlasia návštevníci s ich používaním.

Prečo sú súbory cookie potrebné?

Sú základom poskytovania používateľsky prívetivých služieb online. Interakcia medzi online používateľom a stránkou je pomocou súborov cookie rýchlejšia a jednoduchšia. Pomocou nich si webová stránka zapamätá referencie používateľa a skúsenosti, čím sa ušetrí čas a prehliadanie webových stránok je účinnejšie a príjemnejšie.

Spoločnosť na začiatku každého používania internetového obchodu priradí každému používateľovi súbor cookie na identifikáciu a zabezpečenie sledovanja, ktorý je uložený v pamäti servera len počas trvania návštevy internetového obchodu a po jednej hodine nečinnosti je vymazaný. Spoločnosť môže na osobný počítač používateľa ukladať aj niektoré trvalé súbory cookie, napr. identifikačné číslo používateľa v šifrovanom formáte na identifikáciu ďalšej návštevy internetového obchodu alebo hodnotenia produktov, pomocou ktorého používateľ vie, ktoré produkty už vyhodnotil a nepriamo aj súbory cookie externej služby Google Analytics, ktoré slúžia na analýzu návštev na webe. Spoločnosť môže tieto údaje použiť v sumarizovanej anonymnej forme na účely štatistickej analýzy. Pre potreby zaistenia bezpečnosti na webe spoločnosť zhromažďuje aj IP adresy, z ktorých používatelia vstupujú do internetových obchodov.

Zakázanie súborov cookie

Sami sa rozhodnete, či povolíte ukladanie súborov cookie vo vašom zariadení. Nastavenia súborov cookie môžete upravovať a meniť vo vašom internetovom prehliadači.

Pre informácie o nastaveniach súborov cookie vyberte internetový prehliadač, ktorý používate:
- Chrome
- Firefox
- Opera
- Internet Explorer 9
- Internet Explorer 7 a 8
- Safari

Ak zmeníte alebo vymažete súbor cookie v prehliadači, zmeníte alebo aktualizujete váš prehliadač alebo zariadenie, je možné, že budete musieť súbory cookie opätovne zakázať. Postup pri spravovaní a mazaní súborov cookie je pri rôznych prehliadačoch odlišný. Ak potrebujete pomoc, môžete sa obrátiť na pomoc v prehliadači. Sledovanie Google Analytics môžete zakázať aj na tomto odkaze.
Súbory cookie používané na tejto stránke:


Názov Cookie

PHPSESSID
Účel

Poskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti
Trvanie

Aktuálna relácia
Spoločnosť

Konverzija
d.o.o.
__cfduidSieť na dodávanie obsahu1 rokCloudflare
__zlcmidSieť na dodávanie obsahu1 rokCloudflare
_gaAnalýza návštevy2 rokyGoogle
_gatAnalýza návštevyAktuálna reláciaGoogle
_gidAnalýza návštevy1 deňGoogle
abproductimagePoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti1 rokKonverzija d.o.o.
checkoutversionPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti1 rokKonverzija d.o.o.
cto_lwidPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti13 mesiacovKonverzija d.o.o.
discountsmenu_testPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti1 rokKonverzija d.o.o.
frPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti3 mesiacefacebook
optimizelyBucketsPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti6 mesiacovOptimizely
optimizelyEndUserIdPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti6 mesiacovOptimizely
optimizelySegmentsPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti6 mesiacovOptimizely
optimizelyPendingLogEventsPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenostiAktuálna reláciaOptimizely
promo_code_idPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti1 rokKonverzija d.o.o.
user_firstvisitPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenostiAktuálna reláciaKonverzija d.o.o.
user_pagesbrowsedPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenostiAktuálna reláciaKonverzija d.o.o.
cookie_settings_setPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti25 rokovKonverzija d.o.o.
IDEIntegrácia správ13 mesiacovdoubleclick
_hjIncludedInSamplePoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenostiAktuálna reláciaKonverzija d.o.o.
eidPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenostiAktuálna reláciaKonverzija d.o.o.
uidAnalýza používania internetového obchodu1 rokcriteo.com
last_products_viewedPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti1 rokKonverzija d.o.o.
atw_sessionPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenostiAktuálna reláciaKonverzija d.o.o.
basket_idPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti na pokladni1 rokKonverzija d.o.o.
basket_itemsPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti na pokladni1 rokKonverzija d.o.o.
basket_updated_atPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti na pokladni1 rokKonverzija d.o.o.
initiate_checkoutPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti na pokladniAktuálna reláciaKonverzija d.o.o.
user_firstproductPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti1 rokKonverzija d.o.o.
email_tagPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti10 rokovKonverzija d.o.o.
1P_JARPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti1 mesiacGoogle
CONSENTPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti19 rokovGoogle
KHcl0EuY7AKSMgfvHl7J5E7hPtKOnline platba20 rokovPaypal
LANGOnline platba1 rokPaypal
NIDPoskytovanie jedinečných ID používateľov na reklamu6 mesiacovGoogle
PYPFOnline platbaAktuálna reláciapaypal
X-PP-SILOVEROnline platbaAktuálna reláciapaypal
phone_tagPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti10 rokovKonverzija d.o.o.
tsPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti1 rokKonverzija d.o.o.
tsrcePoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti1 rokKonverzija d.o.o.
x-csrf-jwtOverenie pravostiAktuálna relácieKonverzija d.o.o.
x-pp-sPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenostiAktuálna reláciaKonverzija d.o.o.
user_hashPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti1 rokKonverzija d.o.o.
user_idPoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti1 rokKonverzija d.o.o.
test_cookiePoskytovanie lepšej užívateľskej skúsenosti1 rokKonverzija d.o.o.
14. 06. 2022